środa, 19 lutego 2014

Rozdział 4

 Obudził mnie dźwięk telefonu. Nie patrząc kto to odebrałam.
- Halo?- powiedziałam zaspanym głosem  do słuchawki.
- Hej! Ty jeszcze śpisz?- usłyszałam z drugiej strony- Jest 9.00 kochana!- po tych słowach zorientowałam się już że to Claudia.
- Tak się a ty co?! Ranny ptaszek?- spytałam opadając znów na poduszkę.
- A wiesz że tak!- wykrzyknęła- Co ty na małe zakupy w centrum?- zapytałam
- Przecież tu nie ma centrum!- powiedziałam donośnie.
- No tak, ale nie daleko jest miasto w którym jest centrum handlowe, to co Nicole jedziesz?
- Dobra, to o której?- spytałam dziewczynę.
- Bądź gotowa o 13! Przyjadę po ciebie z Zaynem.- oświadczyła mi.
- Chwila! Czemu z Malikiem?
- Bo Harry, Louis i Niall gdzieś rano pojechali, Liam gdzieś się ulotnił, a Zayn jest najszybszy w mieście! Zbieraj się i widzimy się o pierwszej!- wykrzyknęła jeszcze raz i się rozłączyła. Powolnym krokiem zwlekłam się z łóżka i udał się do łazienki w celu odświeżenia. Założyłam przygotowane wcześniej ciuchy   (http://bi.gazeta.pl/im/fotomon/bloxlite/f640x640/45/44/92342a028d.jpg) i zeszłam na dół e celu zrobienia posiłku. Spojrzałam na zegarek 10.30 miałam jeszcze sporo czasu. Zjadłam, zrobiłam lekki makijaż, posłuchałam muzyki, poczytałam książkę i nim się obejrzałam była 13.00. Wyszłam z domu i na podjeździe zobaczyłam Claudię i Zayna oraz jeszcze inne dwie dziewczyny, a wszyscy stali przy czarnym Range Rover'sie. Podeszłam do nich i przywitałam się z Gress i Malikiem.
- Nicole. To jest Perrie i Danielle, możesz mówić Pezz i Dan. Są one moimi przyjaciółkami i chciałam żebyś je poznała. Perrie jest także dziewczyną Zayna.- oznajmiła Claudia, a my podałyśmy sobie ręce, uśmiechając się przy tym przyjaźnie. Wsiedliśmy wszyscy do samochodu i pojechaliśmy do miasta. Całą drogę przegadałyśmy poznając siebie nawzajem z dziewczynami. Są bardzo miłe i przyjazne. To chyba dlatego chłopcy mają te dwie strony- dobrą dla dziewczyn i złą jak im coś nie pasuję. Dowiedziałam się że Edwards jest piosenkarką, a Peazer jest tancerką i czasami razem występują Po 30 minut dojechałyśmy do Manchester. To co mówiła Claud było prawdą. Zayn naprawdę szybko jechał i jechaliśmy 3 razy krócej niż mieliśmy w zanadrzu. Dziewczyny mówiły też że urządzają małe spotkanie u Gress i zaprosiły mnie. Taka mała imprezka, dlatego też pojechaliśmy do miasta żeby wyposażyć się w nowe ciuchy.


Po 3 godzinach na zakupach wreszcie wróciłyśmy do Doncaster.Umówiłam się z dziewczynami o 19 u Claudii i wróciłam do domu.

*W TYM SAMYM CZASIE*
-Zayn przysłał SMS-a że dziewczyny robią sobie dziś spotkanie u Claudii, a potem idą do jakiegoś clubu w Londynie. - opowiedziałem wszystko Harremu, Niallowi i Liamowi którzy siedzieli u mnie w domu.
- Louis chyba nie mówisz że chcesz iść tam z nimi?!- mówił  Harry.
- Oczywiście że nie! Ja pójdę do klubu "przypadkiem", a potem jak już się trochę opije zabiorę do domu.- powiedziałem.
- Nie uważasz że to trochę przesadzone?- spytał jak zawsze przejęty Liam.
- A widziałeś kurwa jak ona wygląda?! Sam chętnie bym ją gdzieś zabrał!- wykrzyknął Niall i chytrze się uśmiechnął.
- No widzicie chłopcy!  A na razie sorry, ale muszę zobaczyć co robi moja księżniczka- zaśmiałem się i poszedłem do pokoju obok, gdzie po chwili wpatrywałem się w ekran laptopa.

*WIECZOREM~WRACAMY DO NICOLE*
Po kilku drinkach w domu dziewczyny postanowiłyśmy iść zabawić się gdzie indziej. Zabrałyśmy rzeczy i poszliśmy do nocnego klubu oddalonego o 10 minut drogi. W środku klubu tworzyła się mgła dymu z papierosów, śmierdziało piwem, a ludzie tańczyli blisko siebie nie krępując się swoimi ruchami. Już nie raz byłam na takiej imprezie i nie raz brałam w niej udział. Mówiłam już przecież że nie którzy sprowadzili mnie na złą drogę, która czasami kończyła się w takich klubach jak ten. Poszłam z Perrie po drinki, a Danielle i Claudia zajęły wolny stolik. Po kilkunastu minutach wirowałyśmy już na parkiecie w objęciach nieznajomych chłopaków. Minuty mijały, a my piłyśmy coraz więcej. Tańczyłam właśnie z jakimś brunetem, gdy przed oczami przebiegła mi znajoma twarz. Po chwili znowu się pojawiła i wtedy od razu ją rozpoznałam. Niall- blondyn z którym poznała mnie Gress, kupel Louisa. On chyba też mnie zauważył bo zaczął podążać w moją stronę.
- Teraz ja się nią zajmę.- powiedział do chłopaka z którym tańczyłam i teraz to ja byłam w objęciach blondyna.
- Co ty tu robisz?- spytałam w czasie tańca.
- Przyszedłem się zabawić i zobaczyłem Dan, powiedziała mi że też tu jesteś więc cię poszukałem i jestem!- powiedział, a raczej wykrzyknął bo muzyka stawała się coraz to głośniejsza.- Widzę że trochę już wypiłaś.
- Trochę..- od powiedziałam.
- Chodź!- krzyknął.
- Gdzie?- zapytałam.
- Zobaczysz.- złapał mnie za rękę i wyprowadził z klubu. Potem zaczęliśmy się kierować w nieznanym mi kierunku. Zorientowałam się dopiero gdzie jesteśmy gdy doszliśmy do jakiegoś domu, gdzie na skrzynce widniało nazwisko Horan! O kurwa, on przyprowadził mnie do swojego domu!
 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  Za nami rozdział 4!! Jak myślicie dlaczego to Niall pojawił się na imprezie? Gdzie był Louis i jego zamierzony plan? Czemu Niall przyprowadził Nicole do siebie? To wszystko już w 5 części! Jeśli macie jakieś pytania, proszę kierować je tu:  http://ask.fm/blogger_com . Dziękuje za komentarze i ponad 1000 wyświetleń! Cieszę się że komentujecie.
Do następnego za tydzień!
Nika

7 komentarzy:

  1. O żesz! Czemu do domu Niall'a? Bo tam jest Louis :D Tylko trochę się boję tego, co sue będzie działo w następnym... Przewiduję - przeciwstawi się Lou i potem będą się nienawidzić, potem jakoś się pogodzą, będą razem i wielki HAPPY END <3 To byłoby piękne <33 Czekam na nn ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rozdział . Nie mogę doczekać pio kolejnego

    OdpowiedzUsuń
  3. O jeny chce następny!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. musialas nialla w to krecic co nie dawaj nastepna plisss chce sie dowiedziec co bedzie dalej ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę nic wymyślić odpowiedzi na te pytanie. Ale rozdział super. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny ;) czekam na kolejny / Lady Dżaga ps. wpadnij na mojego bloga www.lotkacudswiatakoni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Aww i co dalej! Co dalej! To jest bardzo genialne, czemu ja dopiero teraz tu trafiłam? Nwm!
    Lece dalej :)
    Buziaki:*
    A.

    OdpowiedzUsuń